Varauksen siirto on mahdollista tehdä 24h ennen vastaanottoajan alkua. Voit siitää varattua aikaa enintään kolme (3) kertaa. Siirrot lasketaan varauskohtaisesti, eli jokaisella ajanvarauksella on oma siirtokiintiönsä. Mikäli siirtojen määrä ylittää kolme kertaa saman varauksen osalta, Hyggalla on oikeus perua ajanvaraus. Tästä ilmoitetaan sinulle tekstiviestillä.
Jokaisesta ajanvarauksesta* veloitetaan varausmaksu, jota ei palauteta. Hyggalla on oikeus veloittaa käyttämätön aika ja palvelu asiakkaalta tai potilaalta, ellei palvelua ole peruutettu 24 tuntia (tai erikseen ilmoitettua tästä poikkeavaa aikaa) ennen sovittua ajankohtaa. Jos asiakas saapuu myöhässä yli 30 minuuttia, Hygga ei ole velvollinen aloittamaan sovittua toimenpidettä. Hygga pyrkii ottamaan asiakkaan vastaan sovittuna aikana, mutta johtuen terveyspalvelun luonteesta sovittua aikaa ei voida taata.
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Hygga Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Ohjelmakaari 10, 40500 JYVÄSKYLÄ, puh. 0207 181830.
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Mikäli jokin hoitoon liittyvä asia on jäänyt epäselväksi tai olet tyytymätön hoitoosi ja/tai kohteluusi, toivomme, että otat ensisijaisesti yhteyden henkilökuntaamme sähköpostitse osoitteeseen info@hygga.fi asian selvittämiseksi. Avoimella keskustelulla voidaan usein selvittää mahdolliset väärinkäsitykset sekä korjata puutteet saman tien, eikä muita toimenpiteitä tarvita.
Potilasasiavastaava on potilaan oikeuksien asiantuntija. Potilasasiavastaava ei hoida potilaan hoitoon liittyviä asioita. Potilasasiavastaavan tehtävistä säädetään laissa sosiaali– ja potilasvastaavista (739/2023). Potilasasiavastaava on puolueeton neuvoessaan. Hyggan potilasasiavastaavana toimii Salla Hårdh. Hänet tavoitat osoitteesta potilasasiavastaava@hygga.com.
Sinulla on myös mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus, mikäli asian selvittäminen vapaamuotoisesti ei tuota tulosta. Lisätietoa löydät täältä
Jos hoitoa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Tietosuojaseloste – Hygga Oy

Valitse ajankohta, jolloin haluat tulla hammashoitoon. Hoitosi alkaa valitsemassasi aika-ikkunassa. Varausmaksu on 19,90€.
Saat tekstiviestivahvistuksen 30 min. ennen hoitosi alkua. Klinikalle ei tarvitse saapua ennen viestin vastaanottamista.
Hymyile! Hyggalla saat yksilöllistä hammashoitoa yhdellä käynnillä, kelloon katsomatta.
Puhelinpalvelu avoinna: ma ja pe 08:00-16:00, ti ja ke 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00