Siirry sisältöön

Ajanvarauksen toimitusehdot

Hyggan ajanvarauksen toimitusehdot löytyvät tästä.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Hygga Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Ohjelmakaari 10, 40500 JYVÄSKYLÄ, puh. 0207 181830.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Erimielisyyksien ratkaisu ja potilasasiavastaava

Mikäli jokin hoitoon liittyvä asia on jäänyt epäselväksi tai olet tyytymätön hoitoosi ja/tai kohteluusi, toivomme, että otat ensisijaisesti yhteyden henkilökuntaamme sähköpostitse osoitteeseeninfo@hygga.fiasian selvittämiseksi. Avoimella keskustelulla voidaan usein selvittää mahdolliset väärinkäsitykset sekä korjata puutteet saman tien, eikä muita toimenpiteitä tarvita.  

Potilasasiavastaava on potilaan oikeuksien asiantuntija. Potilasasiavastaava ei hoida potilaan hoitoon liittyviä asioita. Potilasasiavastaavan tehtävistä säädetään laissa sosiaalija potilasvastaavista (739/2023). Potilasasiavastaava on puolueeton neuvoessaan. Hyggan potilasasiavastaavana toimii Salla Hårdh. Hänet tavoitat osoitteesta potilasasiavastaava@hygga.com.

Potilasasiavastaava voi auttaa sinua potilaana muun muassa seuraavilla tavoilla 
  • neuvoa sinua potilaan asemasta ja oikeuksista annetun lain (785/1992) soveltamiseen liittyvissä asioissa 
  • neuvoa ja tarvittaessa avustaa sinua tai laillista edustajaasi, omaistasi tai muuta läheistäsi potilaslain 10 §:ssä tarkoitetun muistutuksen tekemisessä 
  • neuvoa, miten kantelu, oikaisuvaatimus, valitus, vahingonkorvausvaatimus, potilas- tai lääkevahinkoa koskeva korvausvaatimus tai muu potilaan terveydenhuollon oikeusturvaan liittyvä asia voidaan panna vireille toimivaltaisessa viranomaisessa 
  • tiedottaa oikeuksistasi potilaana 
Potilasasiavastaava ei 
  • ota kantaa potilaan lääketieteellisiin hoitopäätöksiin  
  • ota kantaa hoitoyksiköiden hoidon sisältöön ja käytäntöihin 
  • ota kantaa siihen, onko hoidossa tapahtunut potilasvahinko  
  • puutu hoidon kulkuun 
  • tulkitse potilasasiakirjojen sisältöä 
  • lähde selvittämään potilaan asiaa 

Sinulla on myös mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus, mikäli asian selvittäminen vapaamuotoisesti ei tuota tulosta. Lisätietoa löydät täältä

Jos hoitoa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. 

Tietosuojaseloste – Hygga Oy

tietosuojaseloste

Hyggalla saat hammashoitoa nopeasti!

1.

Valitse ajankohta, jolloin haluat tulla hammashoitoon. Hoitosi alkaa valitsemassasi aika-ikkunassa. Varausmaksu on 19,90€.

2.

Saat tekstiviestivahvistuksen 30 min. ennen hoitosi alkua. Klinikalle ei tarvitse saapua ennen viestin vastaanottamista.

3.

Hymyile! Hyggalla saat yksilöllistä hammashoitoa yhdellä käynnillä, kelloon katsomatta.

Ajankohtaista

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma, ke ja pe 08:00-16:00, ti 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00

(09) 58 400 300