Siirry sisältöön

Toimintamalli

Hyggan toimintamalli perustuu moderniin toiminnanohjaukseen, jonka ansiosta pystymme muokkaamaan päivän kulkua yksilöllisten hoidontarpeiden mukaan. Palvelukonseptimme eroaa muista hammaslääkäriasemista, sillä pystymme hoitamaan asiakkaan kaikki suun terveyteen liittyvät asiat samalla käynnillä, hoitohuonetta vaihtamatta. Käynnin pituuden määrittää asiakas itse: se voi olla pituudeltaan 20 minuutista jopa 3 tuntiin riippuen hoidon tarpeesta. Asiakas säästää aikaa, rahaa ja terveyttään hoitamalla kaiken kerralla kuntoon pitkittyneen hoitojakson sijaan.

Toimintamalli: Aikaikkunat Hyggalla

Palvelukonseptiimme kuuluvat tunnin aikaikkunat, jotka mahdollistavat joustavuutemme. Asiakas varaa hoidon aloitusajan tunnin tarkkuudella ja pääsee vastaanotolle haluamansa tunnin sisällä. Ilmoitamme tekstiviestillä tarkan vastaanottoajan puoli tuntia ennen hoidon aloitusaikaa. Hoitava hammaslääkäri tai suuhygienisti on ensimmäinen edellisistä hoidoista vapautuva. Varausmaksua 19,90€ vastaan asiakkaalle varataan resurssit valmiiksi, joustavaa hoitoaikaa varten! Hyggalla 19,90€ varausmaksu sisältää eReseptin ja Kanta-maksun hinnat,  näistä ei veloiteta erikseen. Hoitaessasi suun kerralla kuntoon et joudu maksamaan toistuvia varausmaksuja.

Toimintamalli

Hyggan ajanvarauksen aika-ikkunat mahdollistavat sinulle joustavan hoitoonpääsyn ja käyntiajan: voit tarvittaessa hoitaa kaikki suun vaivasi kerralla kuntoon (mikäli kliinisesti mahdollista.) Pääset varaamasi tunnin aika-ikkunan sisällä hammashoitoon.  Saat tekstiviestitse tarkennetun hoitoaikasi vähintään 30 min. ennen vastaanottoajan alkua. Sinun kannattaa siis hakeutua klinikan lähistölle hieman ennen aika-ikkunasi alkua. Voit huoletta käydä esimerkiksi Kampin kauppakeskuksessa odotellessasi pääsyä hammashoitoon.

Hyggan tarjoamissa hammashoidon palveluissa ovat keskiössä asiakkaan kokonaisvaltainen hyvinvointi, hammaslääkärikäynnin mukavuus ja ajankäytön kiireettömyys, jonka Hyggan toimintamalli mahdollistaa.

Iloiset suun terveydenhuollon ammattilaisemme ovat aina valmiita auttamaan sinua yksilönä. Hammaslääkärikäyntiä ei tarvitse siis jännittää, koska tavoitteenamme on, että käyntisi olisi mahdollisimman mukava. Sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja tuoda esille omat toiveesi ja kysymyksesi. Meillä on aikaa sinulle ja suusi terveydelle uudenaikaisen ajanvarausjärjestelmämme ansiosta. Hyggan hammaslääkäri- ja suuhygienistipalvelut listattuna löydät täältä.

Hygga sijaitsee loistavalla sijainnilla Helsingin Kampissa. Pääset paikalle helposti niin junalla, metrolla, bussilla, ratikalla, autolla kuin myös kävellen. Myös ajanvaraus on helppoa ja nopeaa! Voit varata ajan joko verkossa, puhelimitse (09) 58 400 300 tai paikan päällä (Kampinkuja 2, Sähkötalon 2. krs).

Löydät Hygga-klinikan myös Facebookista ja Instagramista.

 

 

Hyggalla saat hammashoitoa nopeasti!

1.

Valitse ajankohta, jolloin haluat tulla hammashoitoon. Hoitosi alkaa valitsemassasi aika-ikkunassa. Varausmaksu on 19,90€.

2.

Saat tekstiviestivahvistuksen 30 min. ennen hoitosi alkua. Klinikalle ei tarvitse saapua ennen viestin vastaanottamista.

3.

Hymyile! Hyggalla saat yksilöllistä hammashoitoa yhdellä käynnillä, kelloon katsomatta.

Ajankohtaista

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma,ke klo 10:15-18:00, ti,to ja pe klo 08:15-16:00 sekä la klo 9:15-15:00.

(09) 58 400 300

Hallinnoi Hymy-sopimusta

Kirjaudu sisään tai tilaa uusi sopimus!

Katso lisää täältä!