Siirry sisältöön

Toimintamalli

Hyggan toimintamalli perustuu moderniin toiminnanohjaukseen, jonka ansiosta pystymme muokkaamaan päivän kulkua asiakkaan yksilöllisten hoidontarpeiden mukaan. Palvelukonseptimme eroaa muista hammaslääkäriasemista, sillä pyrimme mahdollisuuksien mukaan hoitamaan asiakkaan kaikki suun terveyteen liittyvät asiat samalla käynnillä, hoitohuonetta vaihtamatta.

Käynnin pituus voi olla kestoltaan 20 minuutista jopa 3 tuntiin riippuen hoidon tarpeesta. Asiakas säästää aikaa, rahaa ja terveyttään hoitamalla kaiken kerralla kuntoon pitkittyneen hoitojakson sijaan.

Toimintamalli: Aikaikkunat Hyggalla

Palvelukonseptiimme kuuluvat tunnin aikaikkunat, jotka mahdollistavat joustavuutemme. Asiakas varaa hoidon aloitusajan tunnin tarkkuudella ja pääsee vastaanotolle haluamansa tunnin sisällä. Ilmoitamme tekstiviestillä tarkan vastaanottoajan puoli tuntia ennen hoidon aloitusaikaa.

Hoitava hammaslääkäri tai suuhygienisti on ensimmäinen edellisistä hoidoista vapautuva. Varausmaksua 19,90 € vastaan asiakkaalle varataan resurssit valmiiksi, joustavaa hoitoaikaa varten! Hyggalla 19,90 € varausmaksu sisältää eReseptin ja Kanta-maksun hinnat, näistä ei veloiteta erikseen. Hoitaessasi suun kerralla kuntoon et joudu maksamaan toistuvia varausmaksuja.

Toimintamalli

Hyggan ajanvarauksen aikaikkunat mahdollistavat sinulle joustavan hoitoon pääsyn ja käyntiajan: voit tarvittaessa hoitaa kaikki suun vaivasi kerralla kuntoon (mikäli kliinisesti mahdollista.) Pääset varaamasi tunnin aikaikkunan sisällä hammashoitoon.  Saat tekstiviestitse tarkennetun hoitoaikasi vähintään 30 minuuttia ennen vastaanottoajan alkua.

Sinun kannattaa siis hakeutua klinikan lähistölle hieman ennen aika-ikkunasi alkua. Voit huoletta käydä esimerkiksi Kampin kauppakeskuksessa odotellessasi pääsyä hammashoitoon.

Miksi Hygga?

Hyggan tarjoamissa hammashoidon palveluissa ovat keskiössä asiakkaan kokonaisvaltainen hyvinvointi, hammaslääkärikäynnin mukavuus ja ajankäytön kiireettömyys, jonka Hyggan toimintamalli mahdollistaa. Hyggan toimintamalli mahdollistaa myös päivittäisiä ekologisia valintoja. Voit lukea lisää klinikkamme toiminnan ekologisuudesta täältä.

Iloiset suun terveydenhuollon ammattilaisemme ovat aina valmiita auttamaan sinua yksilönä. Hammaslääkärikäyntiä ei tarvitse siis jännittää, koska tavoitteenamme on, että käyntisi olisi mahdollisimman mukava. Sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja tuoda esille omat toiveesi ja kysymyksesi. Meillä on aikaa sinulle ja suusi terveydelle uudenaikaisen ajanvarausjärjestelmämme ansiosta. Hyggan hammaslääkäri- ja suuhygienistipalvelut listattuna löydät täältä.

Hygga sijaitsee loistavalla sijainnilla Helsingin Kampissa. Pääset paikalle helposti niin junalla, metrolla, bussilla, ratikalla, autolla kuin myös kävellen. Myös ajanvaraus on helppoa ja nopeaa! Voit varata ajan joko verkossa, puhelimitse (09) 58 400 300 tai paikan päällä (Kampinkuja 2, Sähkötalon 2. krs).

Löydät Hygga-klinikan myös Facebookista ja Instagramista.

Hygga – Hyvinvointia hymyllesi!

Hyggalla saat hammashoitoa nopeasti!

1.

Valitse ajankohta, jolloin haluat tulla hammashoitoon. Hoitosi alkaa valitsemassasi aika-ikkunassa. Varausmaksu on 19,90€.

2.

Saat tekstiviestivahvistuksen 30 min. ennen hoitosi alkua. Klinikalle ei tarvitse saapua ennen viestin vastaanottamista.

3.

Hymyile! Hyggalla saat yksilöllistä hammashoitoa yhdellä käynnillä, kelloon katsomatta.

Ajankohtaista

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma, ke ja pe 08:00-16:00, ti 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00

(09) 58 400 300