Hyggalla Kampin yksikössä työskentelee noin 90 suunterveyden ammattilaista. Hyggan suunterveydestäsi huolehtiva henkilöstö eli hammaslääkärit, suuhygienistit, hammashoitajat, vastaanoton henkilökunta ja välinehuoltajat muodostavat moniammatillisen tiimin, jonka tavoitteena on tarjota asiakkaillemme Suomen parasta hammashoitoa.
Haluamme murtaa käsitykset siitä, mitä hammaslääkäriklinikalta odotetaan. Tavoitteenamme on, että hyvä fiiliksemme ja korkea kliininen laatumme välittyy myös jokaisessa asiakaskokemuksessa. Kuulemme mielellämme, kuinka hyvin olemme tässä onnistuneet ja kehitämme aktiivisesti toimintaamme saamamme palautteen perusteella.
Myös henkilökuntamme ideoilla ja parannusehdotuksilla on suuri vaikutus yrityksemme kehittämisessä. Panostamme työhyvinvointiin ja vaalimme ainutlaatuista tiimihenkeämme. Uskomme siihen, että vain pitämällä hyvää huolta työntekijöistä voimme varmistaa sen, että myös asiakkaista pidetään hyvää huolta. Kun henkilöstö voi hyvin, myös asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Toimintamallimme perustuu moderniin toiminnanohjaukseen ja toimintamalliin, jonka ansiosta pystymme muokkaamaan päivän kulkua yksilöllisten hoidon tarpeiden mukaan. Joustavuuden edellytyksenä on se, että seuraavan potilaan ottaa aina vastaan ensimmäisenä vapautuva hammaslääkäri tai suuhygienisti. Erikoishoidoissa ja pidemmissä hoitojaksoissa, kuten juurihoidoissa pyrimme kuitenkin ohjaamaan asiakkaan hoidon aloittaneelle hammaslääkärille.
Klinikkatoiminnan ja hallinnon lisäksi Hyggalla työskentelee omat tuotekehitys- ja palvelutukitiimit, jotka kehittvät Hyggan digitaalisia järjestelmiä ja palveluita. Hygga Solutions palvelee myös lisenssiasiakkaitamme eli kuntia ja kaupunkeja, jotka ovat ottaneet käyttöön kehittämämme toiminnanohjausjärjestelmän Hygga Flow:n ja resurssienhallintaprosessin.
Hyggan tarjoamissa hammashoidon palveluissa ovat keskiössä asiakkaan kokonaisvaltainen hyvinvointi, hammaslääkärikäynnin mukavuus ja ajankäytön kiireettömyys, jonka toimintamallimme mahdollistaa.
Iloiset suun terveydenhuollon ammattilaisemme ovat aina valmiita auttamaan sinua yksilönä. Hammaslääkärikäyntiä ei tarvitse siis jännittää, koska tavoitteenamme on, että käyntisi olisi mahdollisimman mukava. Sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja tuoda esille omat toiveesi ja kysymyksesi. Meillä on aikaa sinulle ja suusi terveydelle uudenaikaisen ajanvarausjärjestelmämme ansiosta. Hyggan hammaslääkäri- ja suuhygienistipalvelut listattuna löydät täältä.
Hygga sijaitsee loistavalla sijainnilla Helsingin Kampissa. Pääset paikalle helposti niin junalla, metrolla, bussilla, ratikalla, autolla kuin myös kävellen. Myös ajanvaraus on helppoa ja nopeaa! Voit varata ajan joko verkossa, puhelimitse (09) 58 400 300 tai paikan päällä (Kampinkuja 2, Sähkötalon 2. krs).
Löydät Hygga-klinikan myös Facebookista ja Instagramista.
Valitse ajankohta, jolloin haluat tulla hammashoitoon. Hoitosi alkaa valitsemassasi aika-ikkunassa. Varausmaksu on 19,90€.
Saat tekstiviestivahvistuksen 30 min. ennen hoitosi alkua. Klinikalle ei tarvitse saapua ennen viestin vastaanottamista.
Hymyile! Hyggalla saat yksilöllistä hammashoitoa yhdellä käynnillä, kelloon katsomatta.
Puhelinpalvelu avoinna: ma, ke ja pe 08:00-16:00, ti 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00