Siirry sisältöön

Varaa aikasi arkipäivälle kello 8-10 ilman varausmaksua. Käytä koodia HG_AAMU   Voimassa joulukuun ajan, ei yhdistettävissä muihin etuihin.

Asiakkaan tietopyynnöt

Hygga toimii rekisterinpitäjänä hammasklinikan potilastietojen osalta. Sinulla on oikeus saada pääsy potilasasiakirjoihisi sekä tarkastaa ja oikaista potilasasiatietojasi. Potilasasiakirjoilla tarkoitetaan potilaan hoidon järjestämisessä, toteutumisessa ja seurannassa syntyneitä potilaskertomus-, tutkimus- ja muita potilastietoja. Tämä oikeus koskee myös järjestelmässämme olevia lokitietoja.

Tietoihisi liittyviä pyyntöjä varten, täytä oheinen Asiakkaan tietopyyntölomake (Hygga Oy), jossa erittelet meille mitä tietoja haluat pyytää tai oikaista ja kerrot mahdollisimman tarkasti muista pyyntöösi liittyvistä seikoista. Lähetä sen jälkeen täytetty lomake meille käyttäen turvapostia (ohjeet alapuolella). Huom! Tietopyyntölomake sisältää täyttämisen jälkeen henkilötietojasi, joten älä lähetä sitä tavallista sähköpostia käyttäen!

Turvapostin käyttöohje asiakkaalle (Hygga Oy)

Kun haluat lähettää Hygga Oy:lle henkilötietoja sisältävän lomakkeen, kuten asiakkaan tietopyyntölomakkeen, se tulee lähettää turvapostia käyttäen, jolloin vahvistat samalla henkilöllisyytesi käyttäen verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Kuinka lähetät suojatun sähköpostin Hygga Oy:lle käyttäen Turvaposti.fi – palvelua?

A) Liitä selaimeen osoiteriville seuraava osoite: https://www.turvaposti.fi/vahvatunnistaminen/turvaposti@hygga.com
B) Klikkaa ”Jatka tunnistautumiseen”

Tunnistaudu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Sinulle aukeaa tämän jälkeen ”Turvapostiviesti” – näkymä

A) Kirjoita näkymän ylimpään kenttään sähköpostiosoitteesi, johon saapuu myöhemmin Turvaposti – lähetyksen vahvistuspyyntö
B) Kirjoita otsikoksi ”Nimesi” sekä ”Tietopyyntö
C) Kirjoita viesti ja liitä liitteet, kuten täytetty Asiakkaan tietopyyntölomake
D) Valitse viestille salasana. 1) Voit valita viestille ehdotetun salasanan tai vaihtaa tilalle oman salasanan. 2) Tämä salasana lähetetään Hyggan vastaanotolle, jotta viestiin ei voi reagoida kukaan Hyggan ulkopuolinen taho
E) Klikkaa tämän jälkeen ”Lähetä” – painiketta

Huomioi, että saat vahvistuspyynnön sähköpostiosoitteeseesi. Sinun pitää kuitata vahvistuspyyntö klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Viesti lähtee Hyggalle vasta tämän kuittauksen jälkeen.

Lataa tästä itsellesi  Asiakkaan tietopyyntölomake (Hygga Oy)

Käsittelemme asiakkailtamme saapuneita tietopyyntöjä mahdollisimman nopeasti ja pyrimme toimittamaan pyydetyt dokumentit 2-4 viikon kuluessa kirjallisen pyynnön vastaanottamisesta.

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma, ke ja pe 08:00-16:00, ti 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00

(09) 58 400 300