28.9.2023
Hyggan tavoitteena on, että hyvä fiiliksemme ja korkea kliininen laatumme välittyy myös jokaisessa asiakaskokemuksessa. Panostamme työhyvinvointiin ja vaalimme ainutlaatuista tiimihenkeämme. Uskomme siihen, että vain pitämällä hyvää huolta työntekijöistä voimme varmistaa sen, että myös asiakkaista pidetään hyvää huolta. Kun henkilöstö voi hyvin, myös asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Hyggalla pääset työskentelemään moderneissa tiloissa, ilman huolta potilashankinnasta. Pääset kehittämään taitojasi hammashoidon saralla monipuolisesti. Potilastietojärjestelmänä käytämme ostopalvelussa Apottia.
Kelpoisuusvaatimuksena on laillistettu hammaslääkäri, tartuntatautilain (48) mukainen rokotussuoja ja hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä tyydyttävä ruotsin kielen suullinen taito.
Kysy lisää Hyggan työmahdollisuuksista soittamalla tai jätä yhteystietosi ja me soitamme sinulle. Keskustelemme mielellämme kanssasi toiveistasi ja tavoitteistasi.
Lisätietoja tehtävästä voi kysyä hammaslääkäreiden esihenkilöltä Niina Mänttäriltä niina.manttari@hygga.com tai puh. +358 400 276 354
Puhelinpalvelu avoinna: ma, ke ja pe 08:00-16:00, ti 09:00-17:00, to 10:00-18:00, la 09:00-15:00