Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Megaklinikka on nyt Hygga

Megaklinikka on nyt Hygga.

Megaklinikka koki brändiuudistuksen lokakuussa vuonna 2018. Yritys jatkaa eteenpäin uudella nimellä Hygga. Suomalainen Panostaja Group omistaa jatkossakin enemmistöosuuden Hyggan toiminnasta ja toimintamme säilyy tuttuun tapaan kotimaisena.Brändiuudistuksen myötä lupauksemme luotettavasta ja ammattitaitoisesta kokonaishoidosta säilyy.  Kokonaisvaltainen brändiuudistus tuo raikkaan ilmeen lisäksi mukanaan palveluidemme asiakaslähtöisen päivityksen ja hyggamaisen, lämpöisen vivahteen toimintaan. Hyggan toiminta jatkuu eteenpäin entistäkin vahvempana ja asiakkaanamme sinun ei tarvitse huolehtia:Haluamme toiminnallamme edistää suun terveyden ennaltaehkäisevän hoidon merkitystä.

Megaklinikka vuosien varrella

Megaklinikka sai alkunsa vuonna 2010. Inspiraationa oli tuoda hammashoidon palvelut helposti saataviksi ja laadukkaiksi jokaiselle. Yritys toimi uraauurtavana edelläkävijänä tarjoamalla hammashoitoon täysin uudenlaisen toimintamallin joustavalla hoitoajalla ja nopealla hoitoonpääsyllä.

Hyggan arvot

Tapamme toimia kitetytyy Hyggan henkilöstön kanssa yhdessä määrittämiin arvoihin Rohkeus, Yhteistyö ja Elämänilo.  Arvomme heijastuvat kaikkeen päivittäiseen tekemiseemme.
Alusta alkaen olemme pyrkineet tekemään asiakkaillemme merkityksellistä hoitotyötä. Rohkeus tehdä asioita eri tavalla on ajanut meidän tuottamaan elämäniloa jo yli miljoonalle ihmiselle. Tiivissä yhteistyössä oman hammasklinikkamme eri ammattiryhmien kanssa olemme kehittäneet terveydenhuollon toiminnanohjauskonseptin, joka tutkitusti auttaa muitakin organisaatioita kehittämään toimintaansa. Pyrimme edelleen haastamaan ja tomuttamaan pölyttyneitä toimintatapoja ja tähtäämään entistäkin parempaan lopputulokseen.

Hyggan arvot heijastuvat jokapäiväiseen tekemiseen.

Hygga-nimen taustaa

Hygga-nimi juontaa juurensa skandinaavisesta lifestylesta, joka henkii mukavuutta ja laatua, unohtamatta lämpöä ja turvallisuutta. Juuri näitä asioita haluamme välittää ja kokea yhdessä jatkossakin. Hygga-nimitys viittaa vahvasti myös arjen supersankareihimme, suuhygienisteihin eli ”hyggareihin.

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma,ke klo 10:15-18:00, ti,to ja pe klo 08:15-16:00 sekä la klo 9:15-15:00.

(09) 58 400 300

Hallinnoi Hymy-sopimusta

Kirjaudu sisään tai tilaa uusi sopimus!

Katso lisää täältä!