Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Megaklinikka on nyt Hygga

Megaklinikka koki brändiuudistuksen lokakuussa 2018 ja jatkaa elämää uudella nimellä Hygga. Kotimainen Panostaja Group omistaa jatkossakin enemmistöosuuden Hyggan toiminnasta. Kokonaisvaltainen brändiuudistus tuo raikkaan ilmeen lisäksi mukanaan palveluidemme asiakaslähtöisen päivityksen ja hyggamaisen, lämpöisen tuulahduksen toimintaan.  Hyggan toiminta jatkuu eteenpäin entistäkin vahvempana ja asiakkaanamme sinun ei tarvitse huolehtia: nimen muuttuessa lupauksemme luotettavasta ja ammattitaitoisesta kokonaishoidosta säilyy. Haluamme toiminnallamme edistää suun terveyden ennaltaehkäisevän hoidon merkitystä. Tapamme toimia kitetytyy Hyggan yhdessä koko henkilöstön kanssa määrittämiin arvoihin: Rohkeus, Yhteistyö ja Elämänilo.  Arvomme heijastuvat kaikkeen päivittäiseen tekemiseemme.

Heille, jotka eivät rakasta hammaslääkärissä käyntiä

Hygga-nimi juontaa juurensa skandinaavisesta lifestylesta, joka henkii mukavuutta ja laatua, unohtamatta lämpöä ja turvallisuutta. Juuri näitä asioita haluamme välittää ja kokea yhdessä jatkossakin. Toivomme sinun jatkavan matkaa kanssamme Hyggan parissa – kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia.

 

Odotamme innolla tulevaa kevättä!

Ystävällisin terveisin,

Jussi Heiniö
Toimitusjohtaja
Hygga Oy

Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu avoinna: ma,ke klo 10:15-18:00, ti,to ja pe klo 08:15-16:00 sekä la klo 9:15-15:00.

(09) 58 400 300

Tee Hygga Hymy-sopimus

Hammashoitoa kk-maksulla

Lue lisää